اجبار مخابرات خوزستان به پاسخگویی شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه ۱۹۵

اجبار مخابرات خوزستان به پاسخگویی شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه ۱۹۵

به گزارش آزینیک، خوزستان مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب اظهار داشت: با عنایت به اجبار مخابرات منطقه خوزستان به پاسخگویی به شکایات مشترکین تلفن ثابت در سامانه ۱۹۵ از آغاز سالجاری تابحال ۵۰ درصد این تماس ها کاسته شده است.



علیرضا ملکی جهان در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به نشست تخصصی و فنی با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه خوزستان اظهار نمود: در شش ماهه نخست سالجاری ۶۰۳۵ شکایت در ارتباط با مخابرات خوزستان در سامانه ۱۹۵ به ثبت رسید که ۷۶ درصد این شکایات در مهلت قانونی بررسی و رفع شده اند.

وی اضافه کرد: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی اتخاذ و به مخابرات جهت رفع مشکلات ابلاغ گردید تا رضایتمندی مردم فراهم گردد.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب در رابطه با اقدامات انجام شده برای کاهش شکایات، اظهار داشت: یکی از اقدامات اساسی اداره کل منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها جهت پایداری ارتباطات است.

ملکی جهان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در منطقه به شکل مستمر سامانه را پیگیری کرده و جهت رفع خرابی از راه اپراتورها اقدامات لازم را انجام می دهد.

ملکی جهان اضافه کرد: تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه می توانند با رفتن به سامانه ۱۹۵ به آدرس https: //۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا عرضه پیشنهادات خود اقدام نمایند تا در اولین فرصت رسیدگی شود.




1403/07/11
11:20:49
0.0 / 5
719
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب
محمد:
با توجه به حجم شکایات و نارضایتی شهروندان و ثابت شدن بی کفایتی شرکت مخابرات ، بهترین کار جدا کردن بخش خرابی تلفن از مخابرات (حداقل در مورد سرقت یا خرابی کابل )و اتصال آن به سامانه 195 میباشد.و در نهایت هزینه آن از شرکت مخابرات دریافت شود.
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
آزینیک