رقیب اینستاگرامی ایکس ۱۷۵ میلیون نفری شد
به گزارش آزینیک، مارک زاکربرگ در آستانه یک سالگی جدید ترین شبکه اجتماعی شرکت «متا»، اعلام نمود تعداد کاربران ماهانه فعال «تردز»، به بیشتر از 175 میلیون نفر رسیده است.
به گزارش آزینیک به نقل از ایسنا، شرکت «متا» که شرکت مادر اینستاگرام و فیسبوک است، در پنجم ژوئیه سال میلادی گذشته، «تردز» را به عنوان رقیب «ایکس» (توییتر سابق) معرفی نمود تا از هرج و مرجی که بعد از این خریداری شدن این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، به وجود آمده بود، استفاده برده و کاربران آنرا جذب نماید.
«تردز» در کمتر از یک هفته، ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرد که تا حدودی به سبب امکان ایجاد پروفایل «تردز» برای کاربران بوسیله شبکه اجتماعی اینستاگرام بود اما متعاقبا، تعداد کاربران آن کم شد.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل «متا» در پستی در «تردز»، نوشت: «چه سالی بود». وی در آوریل، تعداد کاربران «تردز» را بیش از ۱۵۰ میلیون نفر تخمین زده بود.
میانگین کاربران ماهانه «تردز»، تنها تصویر محدودی از محبوبیت این شبکه اجتماعی را ترسیم می کند. این پلتفرم، معیارهای کلیدی مانند تعداد کاربران روزانه فعال و میانگین زمان سپری شده به ازای هر کاربر را فاش نکرده است. بر اساس گزارش شرکت اطلاعات بازار «سنسور تاور»، اگرچه، «تردز»، تعداد کاربرانش را با توسعه بین المللی و عرضه قابلیتهای جدید، افزایش داده، اما برای تشویق تعامل بیشتر کاربران، به تقلا افتاده است.
بنا بر داده های «سنسور تاور»، کاربران «تردز» در ماه میلادی گذشته، به طور متوسط، هفت دقیقه در روز را در این پلت فرم سپری کردند که حدود ۶۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل کاهش داشت.
بر اساس گزارش رویترز، «تردز» تبلیغات ندارد و بر این اساس، درآمدی برای شرکت «متا»، تولید نمی نماید. این پلت فرم بتازگی به گروه سایتهای شبکه اجتماعی پیوسته که از پروتکل «اکتیویتی پاب» پشتیبانی می کنند که به کاربران اجازه می دهد در میان پلتفرمها، تعامل داشته باشند.
این مطلب آزینیک را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط آزینیک
نظرات خوانندگان آزینیک در مورد این مطلب